Sırbistan'da halk sandığa gidiyor

Sırbistan'da halk sandığa gidiyor
Sırbistan'da devlet başkanlığını seçmek için halk bugün seçime gidiyor.

Sırbistan'da halk, devlet başkanını seçmek üzere bugün sandık başına gidiyor.
Batı yanlısı Devlet Başkanı Boris Tadiç ile Rus yanlısı aşırı milliyetçi Tomislav Nikoliç'in bir adım önde gösterildiği seçimde oy kullanma işlemi TSİ 07.00'de başladı.
Seçimde, Tadiç ile Nikoliç'in yanı sıra 7 aday yarışıyor.
Seçim, Sırbistan'ın AB ile ilişkilerini geliştirmesi veya Slobodan Miloşeviç rejimine benzer bir döneme geri dönülmesi açısından belirleyici önem taşıyor.
ülke genelindeki 6,7 milyon kayıtlı seçmenin büyük bölümünün Nikoliç'e oy vermesi halinde, Sırbistan'ın Batı'dan uzaklaşacağı ve Miloşeviç dönemindeki izole edilmiş haline geri döneceği yorumları yapılıyor.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.