Nikoliç kazandı ama yeterli değil
Yayınlanma:
Sırbistan'da yapılan devlet başkanlığı seçimlerinin ilk turunu milliyetçi aday Tomislav Nikoliç kazandı, ama yüzde 50 oy alamadı.
BELGRAD Sandık çıkışı anketlerine Nikoliç ile beraber en fazla oyu alan ikinci aday olan Batı yanlısı Boris Tadiç, 3 Şubatta yapılacak ikinci turda yarışacak.
Seçimi izleyen Serbest Seçimler ve Demokrasi Merkezi adlı kuruluşun tahminlerine göre Nikoliç yüzde 39,4, Tadiç ise 35,4 oranında oy aldı.
Sonuçlara göre, ilk turda yüzde 50 oy alamayan Nikoliç ve Tadiç'in 3 Şubatta, seçimlere katılan diğer 7 adaya oy verenlerin desteğini alması gerekiyor.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.