Abbas'tan dünyaya çağrı

Abbas'tan dünyaya çağrı
Filistin Devlet Başkanı Abbas, uluslar arası toplumdan İsrail'in uyguladığı elektrik kesintisini kaldırmasını istedi.

Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, uluslar arası topluma bir çağrıda bulunarak, İsrail’in Gazze Şeridi’ne uyguladığı elektrik kesintisini kaldırmasını istedi.

Bu arada Hastanelerin, evlerin ve tüm fabrikaların elektriksiz kaldığı Gazze’de, İsrail saldırıları da devam ediyor. Önceki günkü saldırılarda 3 Filistinli hayatını kaybederken, 20’ye yakın kişi de yaralandı.

Daha önce gaz kesintisi uygulayan İsrail’in son elektrik elektrik akımlarını da bloke etmesi üzerine Arap ülkeleri ve uluslar arası toplumdan yardım talebinde bulunan Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, İsrail’in elektrik kesintisini bir an önce kaldırmasını istedi.

İsrail’in uyguladığı elektrik kesintisine Birleşmiş Milletler Filistinli Mülteciler Komisyonu da tepki gösterdi. Mülteciler Komisyonu Başkanı John Ging, yakında hastanelerin kullanılamaz hale geleceğini belirterek, kesintinin Gazze’de hayatı olumsuz etkilediğine vurgu yaytı.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.