Batı Şeria'ya 14 bin Yahudi yerleşimci
Yayınlanma:
2007 yılında Batı Şeria'ya 14 bin Yahudi daha yerleşti ve buradaki Yahudilerin sayısı 282 bine ulaştı.
İsrail’in Filistin topraklarındaki işgali sürerken, daha önce imzaladığı anlaşmalara aykırı olarak Yahudi yerleşim birimi açmaya da devam ediyor.
İsrail İçişleri Bakanlığı’nın açıkladığı yeni rakamlara göre, 2007 yılında Batı Şeria’daki Yahudi yerleşim birimi yüzde 5 (14 bin) oranında artarak, 268 binden 282 bine ulaştı.
Bakanlığın ortaya koyduğu rakamlara göre, Batı Şeria’ya yerleşen Yahudilerin çoğunluğunu ‘dindar Siyonist Yahudiler’ oluşturuyor.
(habervaktim – Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.