Ermenistan taciz ateşi Azeri askeri öldürdü

Ermenistan taciz ateşi Azeri askeri öldürdü
Ermenistan'ın taciz ateşi sonucu bir Azeri asker hayatını kaybetti.

Ermenistan tarafından açılan taciz ateşi sonucu bir Azeri askerin hayatını kaybettiği bildirildi.

Azerbaycan Savunma Bankalığı Basın Bölümü'nden yapılan açıklamada, Azerbaycan'ın Terter bölgesinde yaşanan ateşkes ihlali sonucu bir askerin şehit olduğu bildirildi.

Azerbaycan ve Ermenistan arasında 1991 yılında başlayan Karabağ savaşı, 1994 yılında yapılan ateşkes anlaşmasıyla sona erdi. Buna rağmen sınır bölgesinde Ermenistan tarafı sık sık ateşkes ihlali yapıyor. Azerbaycan Savunma Bakanlığı'nda yapılan açıklamada 2007 yılında Ermenistan'ın toplam 575 kez ateşkesi ihlal ettiği ifade edildi. Ateşkes ihlali sonucu Azerbaycan ordusundan 17 askerin şehit olduğu, 9 askerin de yaralandı kayd edildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.