Musul'daki patlama: Ölü sayısı 17

Musul'daki patlama: Ölü sayısı 17
Irak'ın kuzeyindeki Musul'da bir binada meydana gelen ve yakınlardaki binalarda da hasara neden olan patlamada ölü sayısı 17'ye, yaralı sayısı 134'e yükseldi.

Iraklı yetkililer, patlamanın militanların silah ve patlayıcılar için depo olarak kullandığı bir binada meydana geldiğini, civardaki binaların da hasar gördüğünü söyledi. Patlamanın şiddetiyle söz konusu 3 katlı bina çökerken, bölgedeki onlarca eski evin de zarar gördüğü belirtildi.

Amerikalı Tümgeneral Hark Hetrling, patlamanın olduğu bölgede çok sayıda kişinin enkaz altında olduğunu, askerlerin binada ikinci bir patlamaya yol açacak bir başka bombayı etkisiz hale getirdiklerini söyledi.

Hertling, ayrıca söz konusu binada gizlenmiş 15 ton mühimmat olduğunun sanıldığını aktardı.

Musul polisinden Abdülkerim El Cuburi de militanların binayı silah ve mühimmat deposu olarak kullandığı ve askerlerin planlarını ortaya çıkarması üzerine de binayı infilak ettirdiklerini sandıklarını söyledi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.