Beyrut'taki patlamada bir güvenlik yetkilisi hedef alınmış

Beyrut'taki patlamada bir güvenlik yetkilisi hedef alınmış
Lübnan'ın başkenti Beyrut'un doğusunda bir Hıristiyan mahallesinde meydana gelen patlamanın, üst düzey bir güvenlik yetkilisini hedef almış olabileceği bildirildi. Patlamada ölü sayısının ise 3'e yükseldiği kaydedildi.

Lübnan'ın özel televizyonlarından Future TV, patlamanın bir "güvenlik konvoyunu" hedef aldığını duyurdu. Patlamada 3 kişinin öldüğünü belirten televizyon, konvoyda kimlerin yer aldığını ve ölenlerin kimler olduğunun henüz belirlenemediğini kaydetti. Ancak başka bir televizyon ise konvoyda üst düzey bir polis yetkilisinin olduğunu duyurdu.

Patlama hakkında henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Patlamanın nasıl meydana geldiği de henüz bilinmiyor.

Lübnan televizyonu, patlamanın Hazmiye adlı bir sokakta bir aracı hedef aldığını bildirmişti. Televizyonda yer alan görüntülerde çok sayıda aracın alevler içinde kaldığı görülüyor. Araçlarda çıkan yangınlara itfaiye ekipleri ve askerler müdahale ediyor.

Patlamanın meydana geldiği bölgenin ise diplomatik elçiliklerin bulunduğu bir bölge olduğu kaydedildi.

Lübnan'da 14 aydır devam eden siyasi kriz içerisinde birçok kez bombalı suikast olayı yaşanmıştı. Lübnan'daki patlama, Amerikan elçiliğine ait bir araca düzenlenen bombalı saldırıdan 10 gün sonra, Lübnan'daki işçilerin gösterisinden ise bir gün sonra meydana geldi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.