Yolcusunu zehirleyen pilota 20 yıl

Yolcusunu zehirleyen pilota 20 yıl
Uçaktaki yolcusunun içeceğine zehir koydu ve yolcu hayatını kaybetti. Pilot Priyanto önce 14 yıl ceza aldı, ardından cezası 20 yıla çıkarıldı.

Endonezya’da eski bir pilot, bir yolcusunu zehirleyerek öldürdüğü için 20 yıl hapis cezası aldı. 2004 yılında Amsterdam’a giden uçakta, Endonezyalı insan hakları savunucusu Münir Talib’i, içeceğinin içerisine koyduğu zehirli arsenikle zehirleyen Pollycarpus Priyanto 2005’te 14 yıl ceza almış ancak cezası bir üst mahkeme tarafından bozulmuştu.

Yeniden yargılanan Priyanto, mahkeme tarafından 20 yıl ağır hapis cezasına çarptırıldı.

Priyanto’nun Endonezya gizli servisiyle birlikte çalıştığı ve uçakta Münir Taleb ile içerken, Taleb’in içeceğine arsenik zehiri koyduğu belirtiliyor.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.