Sırbistan İçişleri Bakanı trafik kazasında yaralandı

Sırbistan İçişleri Bakanı trafik kazasında yaralandı
Sırbistan İçişleri Bakanı Dragan Jociç, dün akşam saatlerinde yaşanan bir trafik kazasında yaralandı.

Kaza, başkentin 70 kilometre güneydoğusunda meydana geldi. Jociç, tedavi için Belgrad'a getirildi. Yetkililer, bakanın durumu hakkında bilgi vermezken basın, Jociç'in hafif bir şekilde yaralandığını yazdı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.