Sokağa Çıkma Yasağı

Sokağa Çıkma Yasağı
Filipinler'de otel işgali olayı üzerine harekete geçen ve isyancı askerleri gözaltına alan hükümet sokağa çıkma yasağı ilan etti.

Filipinler'de hükümet, Devlet Başkanı Gloria Arroyo'nun istifasını isteyen isyancı askerlerin bir oteli işgal etmesi üzerine düzenlenen operasyonun ardından gece yarısından sabaha kadar sokağa çıkma yasağı ilan etme kararı aldı.

İçişleri Bakanı Ronaldo Puno, gazetecilere yaptığı açıklamada, gece yarısından 05.00'e kadar (TSİ 18.00-23.00) ilan edilen yasağın başkent Manila ve banliyölerini kapsadığını belirtti. Puno, bir sonraki gün için yasağın gerekli olmayacağını, ancak duruma bakılacağını söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.