Okulda el bombası

Okulda el bombası
Kazakistan'da okulda el bombası patladı: 2 ölü

Kazakistan'da bir okulda el yapımı bombanın patlaması sonucu iki kişinin öldüğü bildirildi.

Kazakistan Tabii Afetler Bakanlığı Basın Merkezi tarafından yapılan açıklamada, önceki gün Almatı'da 29 Nolu okulda el yapımı RGD-5 tipi bombanın patlaması sonucu iki kişinin öldüğü, iki kişinin de yaralandığı bildirildi. Hastaneye kaldırılan yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu açıklandı.

önceki gün geçe geç saatlerde okulun birinci katında meydana gelen patlamada biri okul bekçisi olmak üzere iki kişi hayatını kaybederken iki kişi de yaralandı. ölenlerin 21, 30, yaralıların da 16,17 yaşlarında oldu belirtildi. Herhangi bir terör eylemi olmadığı belirtilen patlamanın, okul bekçisinin arkadaşları olduğu belirlenen gençlerin yanlarında getirdiği el bombasıyla oynanması sonucu yaşandığı açıklandı.

Yetkililer patlamanın öğrencilerin okulda olmadığı bir sırada meydana gelmiş olasının büyük bir facianın öne geçtiğini belirtti. Okulda maddi hasara yol açan patlamayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.