Gemi battı: 13 ölü, yüzlerce kayıp

Gemi battı: 13 ölü, yüzlerce kayıp
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ndeki Tanganyika gölünde küçük bir geminin batması sonucu 13 kişinin öldüğü bildirildi.

Denizcilik müfettişi, ölenler arasında 9 çocuğun bulunduğunu, onlarca kişinin kayıp olduğunu belirtti.

Geminin batmasının hemen ardından 17 yolcunun balıkçılar tarafından kurtarıldığı gelen haberler arasında.

Katanga eyaletinin başkenti Lubumbashi'nin kuzeydoğusundaki Kalemie limanından ayrıldıktan sonra batan gemide 100'den fazla kişinin bulunduğu tahmin ediliyor. Geminin neden battığı bilinmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.