Endonezya'da kuş gribinden bir ölüm daha

Endonezya'da kuş gribinden bir ölüm daha
Dünyada kuş gribinin en fazla görüldüğü Endonezya'da 1 kişinin daha kuş gribinden öldüğü bildirildi.

Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada başkent Cakarta'nın Tangerang bölgesinden, 32 yaşındaki erkek hastanın dün hastanede kuş gribinden öldüğü belirtildi.

Bu ölümle ülkede kuş gribi virüsü H5N1'den yaşamını yitirenlerin sayısı 101'e çıktı.

2005 yılının başından beri dünyada kuş gribinden ölümlerin yarıdan fazlası Endonezya'da görüldü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.