Endonezya'da tsunami alarmı

Endonezya'da tsunami alarmı
Endonezya'da Molük bölgesinde meydana gelen 6,6 büyüklüğündeki depremin ardından tsunami alarmı verildi.

Cakarta'daki Meteoroloji ve Jeofizik Kurumu, TSİ 09:32'de denizin altında meydana gelen depremin merkez üssünün Doğu Timor'un başkenti Dili'nin 299 km kuzeydoğusunda yer alan Molük takımadasının güneyindeki Banda denizi olduğunu bildirdi.

Yetkililer, potansiyel tsunami riski bulunduğu uyarısı yaptılar.

Amerikan Ulusal Jeofizik Enstitüsü de, depremin büyüklüğünü 6,3 olarak açıkladı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.