Afganistan'da saldırı: 1 ölü, 5 yaralı

Afganistan'da saldırı: 1 ölü, 5 yaralı
Afganistan'ın başkenti Kabil'de Afgan ordusunun minibüsüne intihar saldırısı düzenlendi. Olayda 1 sivil öldü, 5 kişi de yaralandı.

İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Zemarai Başari, Kabil'in merkezindeki Taymani mahallesinde, orduya ait bir otobüsün yakınlarında, intihar komandosunun üzerindeki bombayı patlattığını belirtti.

Açıklamada, otobüsün şoförünün aracı uzaklaştırmayı başardığı, patlamada yakındaki bir taksideki sivilin öldüğü kaydedildi.

Sayid Zahir isimli bir görgü tanığı, "Sabah saat 07.00 sıralarında ordunun askeri minibüsü geçerken büyük patlama oldu. Havada bir alev topu oluştu" dedi.

2008'in başından bu yana Afganistan 7 intihar saldırısına şahit oldu. Başkent Kabil'de ise 2 intihar saldırısı düzenlendi. ülkenin 5 yıldızlı oteli Serena'daki saldırıda 7 kişi hayatını kaybetmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.