Bağdat'ta Amerikan askeri öldürüldü

Bağdat'ta Amerikan askeri öldürüldü
Bağdat'ın güneyinde bir Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.

Irak'ı işgal eden Amerikan askeri yetkililerinin bildirdiğine göre, Bağdat'ın güneyinde yol kenarına konulmuş bir bombanın patlaması sonucu bir Amerikan askeri öldü.

(habervaktim - Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.