Bush da Pamuk'çu çıktı

Bush da Pamuk'çu çıktı
Laura Bush, Orhan Pamuk'un kitabını okuyor.

ABD Başkanı George W. Bush'un eşi Laura Bush, şu sıralarda Nobel Edebiyat ödülü sahibi yazar Orhan Pamuk'un "Benim Adım Kırmızı" adlı romanını okumakta olduğunu ve kitabı çok beğendiğini söyledi.

Fox News haber televizyonuna mülakat veren Laura Bush'a, sunucu, "Siz eski bir kütüphanecisiniz ve okumaya büyük ilginiz var. Bugünlerde ne okuyorsunuz?" diye sordu.

First Lady, yanıt olarak, "Türkiye'nin Washington büyükelçisinin eşinin (Gülgün Şensoy) şu sıralarda bana armağan ettiği 'Benim Adım Kırmızı' adlı kitabı okuyorum. Nobel Edebiyat ödülünü kazanmış bir kitap. Gerçekten, gerçekten iyi, çok iyi. Yani birçok arkadaşım bana kitap verir. Ben de tabii ki eleştirileri okur ve kitap satın alırım" dedi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.