Endonezya'da askeri gemi battı: 6 ölü

Endonezya'da askeri gemi battı: 6 ölü
Endonezya'nın Doğu Java vilayeti açıklarındaki bir tatbikata katılan donanmaya ait amfibi geminin batması sonucu 6 asker boğularak öldü.

Resmi Antara ajansına bilgi veren Yarbay Novarin Gunawan, olayın dün öğle saatlerinde Stibondo bölgesi açıklarında meydana geldiğini, 14 denizci taşıyan gemiden 8 kişinin sağ kurtulduğunu kaydetti.

Geminin neden battığına dair ayrıntılı bilgi vermeyen Gunawan, tatbikatın yüksek dalgaların olduğu bir bölgede gerçekleştiğini söylemekle yetindi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.