Endonezya'da askeri gemi battı: 6 ölü
Yayınlanma:
Endonezya'nın Doğu Java vilayeti açıklarındaki bir tatbikata katılan donanmaya ait amfibi geminin batması sonucu 6 asker boğularak öldü.
Resmi Antara ajansına bilgi veren Yarbay Novarin Gunawan, olayın dün öğle saatlerinde Stibondo bölgesi açıklarında meydana geldiğini, 14 denizci taşıyan gemiden 8 kişinin sağ kurtulduğunu kaydetti.
Geminin neden battığına dair ayrıntılı bilgi vermeyen Gunawan, tatbikatın yüksek dalgaların olduğu bir bölgede gerçekleştiğini söylemekle yetindi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.