Kayıp sayısı artıyor

Kayıp sayısı artıyor
Afrika'daki depremde kayıp sayısı her geçen saat artıyor.

Demokratik Kongo Cumhuriyeti ve Ruanda'nın bulunduğu Büyük Göller bölgesinde meydana gelen şiddetli depremde 28 kişinin öldüğü ve 350 dolayında yaralı bulunduğu bildirildi.

Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ndeki yetkililer, ülkenin doğusundaki depremde 5 kişinin öldüğünü, yaralı sayısının ise 100 dolayında olduğunu açıkladı.

Bölge ülkelerinin çoğunda hissedilen depremin Ruanda'da ise 23 kişinin ölümüne ve 250 kişinin yaralanmasına yol açtığı kaydedildi.

(AA)

İLGİLİ HABER:

ÖLÜ SAYISI 40'A YÜKSELDİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.