İki Filistinli hayatını kaybetti

İki Filistinli hayatını kaybetti
İsrail saldırıları bu sabah da devam etti. İki Filistinli daha hayatını kaybetti.

İsrail’in Gazze ve Batı Şeria’daki saldırıları sürüyor. Bu sabah, Jenin yakınlarındaki bir köye saldıran İsrail askerleri iki Filistinli’yi katletti. Jenin’in Kabatiye köyündeki saldırıda bir kişi de ağır yaralanırken, Batı Şeria’da da 9 Filistinli’nin tutuklandığı belirtildi.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.