Çad'da muhaliflerden bir şans daha
Yayınlanma:
Çad'da orduyla çatışmaya giren isyancılar, başkent N'Camena'dan çekilmeye karar verdiklerini bildirdi.
İsyancıların sözcüsü Abdurrahman Kulamallah, "sivillere bir şans daha vermek için" böyle bir karar aldıklarını öne sürdü.
Birkaç gün önce ikinci stratejik yerleşim birimi Em Timan'ı da ele geçirdiklerini belirten Kulamallah, Devlet Başkanı İdris Debi'nin "sarayında kapana kısıldığını" söyledi.
Bu arada, BM Güvenlik Konseyi çad'daki durumu değerlendirmek üzere dün olağanüstü bir toplantı yaptı. Konsey, konuyu değerlendirmek üzere bugün yeniden toplanmayı planlıyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.