Endonezya'da kuş gribine bir kurban daha
Yayınlanma:
Endonezya'nın başkenti Cakarta'da bir kişi daha kuş gribinden öldü.
Endonezya Sağlık Bakanlığı'ndan bir yetkili, Tangerang bölgesinden 29 yaşındaki bir kadının önceki gün hastanede kuş gribinden öldüğünü, bu kişinin 10 Ocaktan bu yana ülkede kuş gribinden yaşamını yitiren 9. hasta olduğunu belirtti. Bu ölümle ülkede kuş gribinden ölenlerin sayısı 103'e çıktı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.