Rus gemisi kaçırıldı

Rus gemisi kaçırıldı
Somali açıklarında korsanlar Rusya bandıralı bir gemiyi kaçırdı.

Somali'nin yarı özerk bölgesi Puntland'ın enformasyondan sorumlu yetkilisi Abdurrahman Muhammed Bangah, korsanların Rus gemisini kaçırdığını dün öğrendiklerini, geminin halen sahil kenti Eyl açıklarında bulunduğunu söyledi.

Gemideki kişilerin Rus ve İngiliz olduğunu belirten Bangah, Hint Okyanusu ile Kızıldeniz'de bulunan Amerikan donanmasına ve Batılı ülkelerin deniz güçlerine, Rus gemisinin kurtarılması çağrısında bulunduklarını kaydetti.

Bangah, korsanların Somalili bir balıkçı teknesini de kaçırdıklarını ifade etti, ancak ayrıntı vermedi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.