'Araplar niye nükleer enerjiye sahip olmasın ki!'

'Araplar niye nükleer enerjiye sahip olmasın ki!'
Birleşmiş Milletler Uluslar arası Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Muhammed El Baradey, Arap ülkelerinin nükleer enerji kullanmasının kimseyi endişelendirmemesi gerektiğini söyledi.

El Baradey, Kahire’de Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa ile görüşmesinden sonra gazetecilere bir açıklama yaptı. Arap ülkelerinin nükleer enerji kullanmasından endişe duymadığını kaydeden El Baradey “Tüm Arap ülkelerinin nükleer faaliyetleri IAEA’nın kontrolünde olacak. Bu faaliyetler daha çok elektrik enerjisi üretimi için yapılıyor. Bu yüzden kimsenin endişelenmesine gerek yok.

El Baradey, İran’ın nükleer çalışmalarıyla ilgili olarak da, “İran’ın IAEA ile işbirliğine devam edeceğini umuyorum” dedi.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.