Gulf Air acil iniş yaptı

Gulf Air acil iniş yaptı
Londra-Bahreyn seferini yapan Gulf Air'e ait uçak, iniş takımlarının arıza sinyali vermesi üzerine Atatürk Havalimanı'na acil iniş yaptı.

İngiltere'nin başkenti Londra'dan Bahreyn'e giden Gulf Air'e ait Airbus-340 tipi uçağın iniş takımları havada arıza sinyali verdi.

Pilotun Atatürk Havalimanı'ndan acil iniş izni istemesi üzerine, havalimanı ekipleri uçağın inişi için hazırlık yaptı. Uçak daha sonra sorunsuz olarak alana indi.

Yetkililer, uçağın iniş takımlarının normal olarak açıldığını, yapılacak kontrolün ardından uçağın yoluna devam edeceğini belirttiler.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.