Türk gemisi alev aldı

Türk gemisi alev aldı
Türk gemisi, Hırvatistan açıklarında alev aldı.

İtalya'nın Trieste kentine doğru giden Türk bandıralı bir gemi, Hırvatistan'ın Rovin Kasabası'nın 15 deniz mili açığında yandı. Yangının nedeni henüz belirlenemezken, yanan geminin 22 kişilik mürettabat ve 9 yolcusu, Yunanistan ile Venedik arasında turistik seyahat düzenleyen bir İkarus Palace isimli gemi tarafından kurtarıldı. Geminin İtalya'ya petrol ürünleri ve kamyon taşıdığı bildirildi.

UND Denizciliğe ait geminin 3 Şubat'ta İstanbul'dan İtalya'nın Trieste Limanı'na gitmek üzere ayrıldığı bildirildi. Bugün Trieste limanına ulaşması beklenen gemide nedeni henüz belirlenemeyen bir yangın çıktı. İçinde 11 ton tehlikeli madde taşıdığı iddia edilen geminin mürettebatın kurtulmasında 'acil kontrol sistemi' etkili oldu. Yanan geminin hemen yeri tespit edilirken, Hırvatistan Arama Kurtarma Merkezi ve bu gemiye en yakın gemi olan İkarus Palace'a durumu bildiren mesaj iletildi. Hırvatistan makamları gemiye, römorkör ile müdahale ederken, yanan gemiden kurtarılan mürettebat İkarus Palace'a taşındı ve Venedik Limanı'ndaki pilotaj bölgesine ulaştırıldı. Pilotaj bölgesine ulaşan mürettebatın sağlık kontrolleri yapıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.