Yazıcıoğlu, Ludwigshafen'a geldi
Yayınlanma:
Yurtdışında yaşayan Türklerden sorumlu Devlet Bakanı Mustafa Said Yazıcıoğlu, Almanya'nın Ludwigshafen kentine geldi.
Yazıcıoğlu, 9 Türk'ün hayatını kaybetmesi ile sonuçlanan yangın faciasına ilişkin incelemelerde bulunacak.
Yazıcıoğlu, dün akşam saatlerinde Frankfurt'a geldi. Bugün Ludwigshafen kentine geçen Yazıcıoğlu, Diyanet İşleri Türk İslam Birliği'nin (DİTİB) binasında yangında yakınlarını kaybeden bazı aile fertleriyle bir araya geldi. Yazıcıoğlu, acılı ailelere başsağlığı diledi. Bakan Yazıcıoğlu, Almanya Uyum ve Göç Bakanı Maria Böhmer ile birlikte yanan binayı inceleyecek. Yazıcıoğlu daha sonra kentin emniyet müdürü ile görüşecek.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.