Adriyatik'te Türk şilebi yanıyor

Adriyatik'te Türk şilebi yanıyor
Adriyatik Denizi'nin Hırvatistan açıklarında, 200 kamyon ile 9 ton 'tehlikeli madde' taşıyan bir Türk şilebinin yanmakta olduğu

ZAGREB Adriyatik Denizi'nin Hırvatistan açıklarında, 200 kamyon ile 9 ton "tehlikeli madde" taşıyan bir Türk şilebinin yanmakta olduğu, toplam 31 kişiden oluşan mürettebat ve yolcuları kurtarılan şilebin batma tehlikesinin bulunduğu bildirildi.

Hırvatistan Denizcilik Bakanlığının açıklamasında, "Und Adriyatik" adlı Türk şilebinden saat 05.00'te (TSİ 06.00) şilepte yangın başladığına ve Rovinj kentinin 13 deniz mili (24 kilometre) batısında Hırvatistan karasularıyla uluslararası sular arasındaki sınırda bulunduğuna dair alarm mesajı geldiği belirtildi.

Açıklamada, olay anında yakınlarda bulunan üç geminin, 22 kişilik mürettebat ve 9 yolcunun kurtarılması için şilebe yönlendirildiği, bir Yunan gemisiyle Venedik'e götürülen bu kişilerin iyi durumda oldukları kaydedildi.
Hırvatistan Denizcilik Bakanlığının açıklamasında, 193 metre uzunluğundaki şilebin İstanbul'dan Trieste'ye gitmekte olduğu belirtildi, şilebin yükü olan "tehlikeli madde" hakkında ayrıntı verilmedi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.