5 Coni daha öldürüldü

5 Coni daha öldürüldü
Irak'ta, ABD askerlerini hedef alan iki ayrı saldırıda 5 ABD askerinin öldüğü, 3 ABD askerinin yaralandığı bildirildi.

ABD ordusundan yapılan açıklamada, önceki gün Irak'ın başkenti Bağdat'ta, yol kenarına yerleştirilmiş bir bombanın patlaması sonucu 4 askerin öldüğü belirtildi. Tamim eyaletinde yine aynı gün yol kenarına yerleştirilen bombayla düzenlenen saldırıda da 1 askerin öldüğünün ve 3 askerin yaralandığını kaydedildiği açıklamada, askerlerin operasyon sırasında öldükleri bildirildi.

Irak savaşının başladığı Mart 2001'den bu yana 3958 ABD askeri hayatını kaybetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.