5 Coni daha öldürüldü
Yayınlanma:
Irak'ta, ABD askerlerini hedef alan iki ayrı saldırıda 5 ABD askerinin öldüğü, 3 ABD askerinin yaralandığı bildirildi.
ABD ordusundan yapılan açıklamada, önceki gün Irak'ın başkenti Bağdat'ta, yol kenarına yerleştirilmiş bir bombanın patlaması sonucu 4 askerin öldüğü belirtildi. Tamim eyaletinde yine aynı gün yol kenarına yerleştirilen bombayla düzenlenen saldırıda da 1 askerin öldüğünün ve 3 askerin yaralandığını kaydedildiği açıklamada, askerlerin operasyon sırasında öldükleri bildirildi.
Irak savaşının başladığı Mart 2001'den bu yana 3958 ABD askeri hayatını kaybetti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.