Keşmiş'de çığ: 20 ölü

Keşmiş'de çığ: 20 ölü
Keşmir'in Hindistan egemenliğindeki bölümünde farklı yerlerde çığ düşmesi sonucu 20 kişinin öldüğü, 15 kişinin kayıp olduğu bildirildi.

Polis, çığ düşen bölgelerde yapılan çalışmalar sonucu 300'den fazla kişinin kurtarıldığını, bazı köylere hala ulaşılamadığını söyledi.

Keşmir Başbakanı Gulam Nabi Azad ise "ihtiyaç duyulan bölgelere havadan kurtarma ve yardım ekiplerinin gönderileceğini" söyledi.

Aynı bölgede 2005'de meydana gelen çığ nedeniyle yaklaşık 250 kişi ölmüştü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.