Türk şilebindeki yangın söndürüldü

Türk şilebindeki yangın söndürüldü
Adriyatik Denizi'nde 3 gün önce yanmaya başlayan 'UND Adriyatik' adlı Türk yük gemisindeki yangının söndürüldüğü bildirildi.

Hırvatistan televizyonunun haberinde, yangının söndürülmesinden sonra, gemi yangınları konusunda uzman olan Hollandalı itfaiye ekiplerinin, Hırvat itfaiyecilerle durumu değerlendirmek üzere gemiye bindiği belirtildi.
''UND Adriyatik'', Pendik-Trieste seferini yaparken Hırvatistan'ın Rovinj limanından 13 deniz mili açıkta yanmaya başlamış, gemiden yardım çağrısında bulunulmuştu. Rüzgarla sürüklenen gemi şu an sahilden 10 deniz mili açıkta bulunuyor.

Hırvatistan televizyonuna göre, geminin sahibi olan Türk UN Ro-Ro şirketi, geminin İtalya'nın Trieste limanına götürüleceğini açıkladı.

Mürettebat ve yolcuların kurtarılmış olduğu 193 metre uzunluğundaki gemi, 197 TIR ve 5 parça kargo yükü taşıyordu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.