Çin'de dumandan zehirlenen 6 çoban öldü
Yayınlanma:
Çin'in İç Moğolistan Özerk Bölgesi'nde jeneratörden sızan karbon monoksit gazından zehirlenen 6 çobanın öldüğü bildirildi.
Yerel medyanın haberinde, özerk bölgenin kırsalında bulunan Urad Middle Banner'da oluşan sızıntıdan dolayı zehirlenen diğer 10 kişinin de hastaneye kaldırıldığı ve bunlardan ikisinin durumunun ciddi olduğu kaydedildi.
Yetkililer, ilk bulgulara göre ölen çobanların dizel yakıtla çalışan ve gece boyunca çalışan jeneratörden sızan zehirli gazdan dolayı hayatlarını kaybettiğini ifade etti. Bu bölge İç Moğolistan'da elektrik olmayan ve genelde jeneratörlerle elektrik ihtiyacının karşılandığı bir kaç bölgeden birisi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.