'Petrolünü keserim'
'SAYIN TEHLİKE, PETROLüNü KESERİM'
Venezuella Devlet Başkanı Hugo Chavez, Amerika Birleşik Devletleri’nin 'ekonomi savaşı'nı sürdürmeye devam etmesi halinde, bu ülkeye giden petrolü keseceği tehdidinde bulundu. Chavez, televizyonda yayınlanan konuşmasında, “Bunu not al Sayın Bush, Sayın Tehlike. Senin petrol sevkiyatını keserim” dedi.
EKONOMİK BİR SAVAŞ NİTELEMESİ
Chavez’in bu açıklamaları, İngiliz ve Amerikan mahkemelerinin Venezuella petrol şirketinin bankalardaki mal varlığını dondurmasından sonra geldi. Chavez, İngiliz ve Amerikan mahkemelerinin bu kararını ekonomik bir savaş olarak değerlendirerek, “Ben Amerikan imparatorluğuna konuşuyorum. Göreceksiniz, bir damla petrol göndermeyeceğiz” dedi.
HAYDUTLAR BİZİ SOYAMAYACAK
Chavez, Venezuella’nın devlete ait petrol şirketinin mal varlıklarının dondurulmasına öncülük eden Amerikan Exxon Mobil şirketini de haydutlar olarak değerlendirdi. Chavez, “Artık Exxon Mobil, hırsızlık yapamayacak” şeklinde konuştu.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.