Hizbullah'tan gövde gösterisi
Hizbullah, Şam'da bir suikast sonucu hayatını kaybeden üst düzey yöneticilerinden Hacı İmad Mugniyah’ın şehit olduğunu belirterek, “Büyük bir gurur ve onurla, İslami direnişin lideri Hacı İmad Mugniyah şehit olmuştur” açıklaması yaptı.
‘SİYONİSTLER 20 YILDIR PEŞİNDEYDİ’
Şam'da aracına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu hayatını kaybeden Mugniyah için bir açıklama yapan Hizbullah, “Hayatı boyunca cihat eden Hacı İmad Mugniyah, İsrail’in ellerinde şehitlik mertebesine ulaştı. Mugniyah, 20 yıldan beri Siyonistlerin hedefindeydi” ifadelerini kullandı.
‘TüM KARDEŞLERİMİZİ TEBRİK EDİYORUZ’
Açıklamda, Allah’ın İmad’ı şehit olarak seçtiği belirtilerek, “Biz Allah’ın izniyle zafer kazanana kadar şehit olmaya yemin ediyoruz. Tüm, kardeşlerimizi İmad’ın şehitlik mertebesine ulaşmasından dolayı tebrik ederken, ailesine de baş sağlığı diliyoruz” denildi.
Bu arada Hizbullah, taraftarlarına bir çağrıda bulunarak, İmad’ın cezanesinin Perşembe günü kaldırılacağını ve herkesin düşmanlara karşı İmad’ı omuzlar taşımasını istedi. Hizbullah, “Ne kadar kurban verirsek verelim, sonunda zafer kazanacağız. Bunu tüm düşmanlarımız ve katiller duysun” dedi.
öte yandan İsrail hükümeti yaptığı açıklamada Mugayni suikasti ile bir ilgisinin olmadığını bildirdi.
(habervaktim – Dış Haberler)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.