Spielberg'le polemiğe girdi

Spielberg'le polemiğe girdi
Bush: 'Pekin Olimpiyatları'na gideceğim'

ABD Başkanı George Bush, yönetmen Steven Spielberg'in Çin'in dış politikası fikrine katılmadığını belirterek, 'Pekin Olimpiyatları'na gideceğim' dedi.

Bush, İngiliz Yayın Kurumu BBC'nin mülakakatında, Steven Spielberg'in Pekin hükümetinin Sudan-Darfur'daki krizde Sudan hükümetine desteğini kesmemesi yüzünden ''2008 Pekin Yaz Olimpiyatları Danışmanlığı'' görevinden ayrıldığını açıklaması hakkında şunu söyledi:

''Bu, Spielberg'in kendi bileceği mesele. Onun kaygısı beni ilgilendirmez. Olimpiyat başka, Sudan başka. Ben, spor için Pekin'i seyretmeye gideceğim.''

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.