Ambulans işkencesi

Ambulans işkencesi
Filistinli bir kadının acil müdahale için hastaneye kaldırılması gerekiyordu. Kocası ambulans çağırdı. İsrailli askerler ambulansa ve doktora izin vermedi ve kadın hastaneye kaldırılamadı. Sonuç; İsrail işgali altında bir Filistinli daha hayatını kaybetti

AMBULANSA İZİN VERMEDİLER
Batı Şeria’da İsrail askerleri tarafından ambulansa hastaneye kaldırılmasına izin verilmediği için Filistinli bir kadın hayatını kaybetti. Kontrol noktasındaki İsrailli askerlerin izin vermemesi üzerine ambulansla hastaneye kaldırılamayan Fevziye Kab isimli Filistinli kadının akrabaları, “Bizler ambulans çağırdık. Ancak İsrail askerleri izin vermediği için ambulans kontrol noktasını geçemedi” dedi.

KOCASI ASKERLERİ İKNA EDEMEYİNCE KöYüNE DöNDü
Kocası Yusuf Kab’ın tüm çabalarına rağmen İsrailli askerlerin ambulansın geçişine izin vermediğini belirten Mahmut isimli bir doktor ise, “Kocası, 20 dakika boyunca askerleri ikna etmeyi çalıştı. Ancak sonuç vermeyince karısını köyüne geri götürdü” dedi.

KALP KRİZİ GEçİRMİŞTİ ACİL MüDAHALE BEKLİYORDU
Kadının bir kalp krizi geçirdiğini ve durumunun acil olduğunu söyleyen doktor, “Eğer hastaneye kaldırılsaydı, hayatı büyük ihtimalle kurtarılacaktı” ifadelerini kullandı.

İsrail, daha önce de Gazze ve Batı Şeria’da hastaların geçişine izin vermemiş ve birçok Filistinli hayatını kaybetmişti.

(habervaktim – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.