Talat 'çifte standarda' isyan etti

Talat 'çifte standarda' isyan etti
'Biz çifte standarttan mustarip bir halkız'

KKTC Cumhurbaşkanı Mehmet Ali Talat, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in yaptığı açıklamayla çok önemli bir konuya işaret ettiğini belirterek, ''Biz çifte standarttan mustarip bir halkız'' dedi.

Talat, Türkiye Ekonomik ve Sosyal Etütler Vakfında (TESEV) düzenlenen ve basına kapalı olarak gerçekleştirilen Kıbrıs konulu yuvarlak masa toplantısına katıldı.

Batının izolasyonların kaldırılması ve diğer konularda KKTC'ye verdiği hiçbir sözü yerine getirmediğine işaret eden Talat, ''O bakımdan Batının çifte standardı yok. Bana göre Batı dünyası çok standartlı bir dünya'' dedi.

Talat, Kıbrıs Rum kesiminde Pazar günü yapılacak başkanlık seçimlerine ilişkin bir soru üzerine de, ''Bu seçimlerden sonra BM'nin Kıbrıs'ın bütünleşmesi yönünde bir girişimi olacak. Bu, son girişim de olabilir. O bakımdan oradan çıkacak liderin güdeceği politikalar önemli'' diye konuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.