Rumlar AB'ye başvurdu

Rumlar AB'ye başvurdu
Rum Yönetimi, AB Adalet Divanı'na başvurdu.

Kıbrıs Rum yönetimi, Avrupa Komisyonu aleyhine, AB Mali Yardım Tüzüğü kapsamında KKTC'deki alt yapı çalışmaları için ilan ettiği ihalelere KKTC makamlarını da dahil ettiği ve KKTC'nin statüsünün yükseltilmesi şartlarını oluşturacağı gerekçesiyle, AB Adalet Divanına başvuruda bulundu.

Rum basın haberlerine göre, Rum yönetimi Dışişleri Bakanı Erato Kozaku Markulli, ''çıkarlarımızı korumak için başvurduk'' dedi. Markulli, Rum başvurusunun, ''259 milyon Avro değerindeki Mali Yardım Tüzüğü'nün tamamıyla ilgili olmadığını, yalnızca enerji alanında ilan edilen bir ihaleyle ilgili olduğunu'' belirtti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.