Bush Benin'e geldi

Bush Benin'e geldi
Afrika turunun ilk durağı olan Benin'e gelen ABD Başkanı Bush, buradan da Tanzanya'ya geçecek.

ABD Başkanı George W. Bush, Afrika ziyaretine Benin ile başladı. Bush ve eşi Laura, Benin'in başkenti Kotono'ya geldi. Bush, havalimanında Benin Cumhurbaşkanı Thomas Boni Yayi ile görüşecek.

Bush, bu görüşmenin ardından Tanzanya'ya geçecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.