Moskova'da yüz kişi soğuktan donarak öldü
MOSKOVA Rusya Federasyonu'nun kuzey bölgelerine göre nispeten daha sıcak olan başkent Moskova'da bu kış 100 kişi donarak hayatını kaybetti. Son 24 saat içinde de 1 kişinin donarak öldüğü, üç kişinin de hastaneye kaldırıldığı belirtiliyor. Bu kış Moskova'da en fazla eksi 20 derece görüldü.
Interfax haber ajansının Sağlık Bakanlığı'ndan edindiği bilgilere göre sadece başkent Moskova'da bu kış yüz kişinin donarak hayatını kaybettiği, donma tehlikesi geçiren 485 kişinin de tedavi gördüğü kaydedildi.
Bakanlık 2006-2007 kış döneminde 74 kişinin hayatını kaybettiğini ifade ederken, 2005-2006 döneminde de 153 kişinin soğuktan öldüğünü açıkladı. En fazla ölümün gerçekleştiği dönem ise 2004-2005 kış mevsimi oldu. Soğukların Moskova'da eksi 30'ları geçtiği kış mevsiminde 170 kişi donarak hayatını kaybetti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.