Büyükelçiliği taşladılar

Büyükelçiliği taşladılar
Sırplar, Belgrad'daki ABD Büyükelçiliğini taşladılar.

Sırbistan'da, Kosova'nın bağımsızlığını ilan etmesine kızan Sırplar, bağımsızlığa en büyük desteği verdiğini düşündükleri ABD'nin başkent Belgrad'daki büyükelçiliğini taşladı.

çoğu genç 2 bin kadar Sırp, 500'den fazla güvenlik görevlisinin koruduğu Büyükelçiliğin etrafını sararak, "Kosova, Sırbistan'ın kalbidir" sloganını attı.

Büyükelçiliğin bulunduğu bölgedeki trafiği alt üst eden ve binaya taş atan göstericiler camları kırdı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.