Büyükelçiliği taşladılar
Yayınlanma:
Sırplar, Belgrad'daki ABD Büyükelçiliğini taşladılar.
Sırbistan'da, Kosova'nın bağımsızlığını ilan etmesine kızan Sırplar, bağımsızlığa en büyük desteği verdiğini düşündükleri ABD'nin başkent Belgrad'daki büyükelçiliğini taşladı.
çoğu genç 2 bin kadar Sırp, 500'den fazla güvenlik görevlisinin koruduğu Büyükelçiliğin etrafını sararak, "Kosova, Sırbistan'ın kalbidir" sloganını attı.
Büyükelçiliğin bulunduğu bölgedeki trafiği alt üst eden ve binaya taş atan göstericiler camları kırdı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.