Bosna'daki Sırplardan protesto

Bosna'daki Sırplardan protesto
Kosova'nın bağımsızlığını, Bosna'daki bir grup Sırp protesto etti.

Kosova'nın bağımsızlığını ilan etmesi ardından Bosna-Hersek'te bulunan bir grup Sırp protesto gösterisinde bulundu.

Kosova Başbakan Haşim Taçi, dün Kosova'nın bağımsızlığını ilan etti. Bu ilanın ardıdnan Sırbistan Cumhurbaşkanı Boris Tadiç, bağımsızlığı tanımayacaklarını bildirdi. Tadiç'in bu çıkışından cesaret alan bir grup Sırp, Bosna Hersek'teki Banja Luka'da protesto gösterilerinde bulundu.

Bu arada, Bosna Hersek'in üçlü cumhurbaşkanlığının Boşnak üyesi Haris Sladziç, Kosova'nın bağımsızlığını ilan etmesinin kendilerini etkilemeyeceğini kaydetti. Sladziç, Kosova'nın bağımsızlığını ilan etmesi ile ülke içinde Sırp bölgenin bir istekte bulunmalarına izin vermeyeceklerini belirtti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.