Kosova resmen tanınma istedi

Kosova resmen tanınma istedi
Kosova Başbakanı Haşim Taçi, Kosova'nın tanınması için resmi girişimde bulunduklarını bildirdi.

Başbakan Taçi, basına açık bakanlar kurulu toplantısında yaptığı açıklamada, dün Sırbistan'dan bağımsızlığını ilan eden Kosova'nın "tanınması" için dünyadaki tüm hükümetlere birer resmi belge gönderdiklerini belirtti.

"Başkan Fatmin Seydiu ile Kosova'nın egemenlik ve bağmsızlığının tanınması için tüm dünya hükümetlerine birer mektup gönderdik. Birkaç saat içinde tanıyacak ilk ülkeleri bekliyoruz" diyen Taçi, "Kosova'nın hızlı bir şekilde bir dışişleri bakanı ve dünyada büyükelçilikleri olacak" diye konuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.