Bush: 'Kosovalılar artık bağımsız'

Bush: 'Kosovalılar artık bağımsız'
ABD Başkanı George Bush, 'Kosovalılar artık bağımsız' dedi.

Bush, çıktığı Afrika gezisi çerçevesinde verdiği demeçte, Kosova ile ilgili gelişmeleri izlediğini belirterek, "Kosova için bağımsızlığın kendisinin savunduğu bir şey olduğunu" söyledi.

Kosova'nın dün bağımsızlığını ilanından sonra ABD Dışişleri Bakanlığı, Kosova'nın Sırbistan'dan bağımsızlığını ilan etmesini "not ettiğini" bildirmişti.

Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada, Washington'un konuyu değerlendirdiği ve Avrupalı ortaklarıyla görüştüğü kaydedilmişti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.