Bush'tan Kosova'ya mektup

Bush'tan Kosova'ya mektup
George W. Bush, Kosova Devlet Başkanı Fatmir Seydiu'ya yazdığı mektupta, 'ABD halkı adına, Kosova'yı bağımsız ve egemen bir devlet olarak tanıyorum' dedi.

George W. Bush, ''ABD, sizin ortağınız ve dostunuz olacaktır'' sözlerini kullandığı mektubunu, ''ABD ile tam diplomatik ilişki kurma isteğinizde, Kosova'nın en yüksek demokrasi ve özgürlük standartlarına ulaşma isteğini ifade ettiniz'' diye sürdürdü.
Bush, mektubunda, Kosova'nın, bağımsız bir devlet olarak tarihinde yeni bir sayfa açtığına işaret etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.