24 şehir 1 saat karanlıkta kalacak
Doğal Hayatı Koruma örgütü (WWF)'den yapılan açıklamaya göre, geçtiğimiz yıl Sydney kentinde yapılan ve 2.2 milyon kişinin katıldığı Dünya Saati'ne bu yıl Atlanta, San Francisco, Bangkok, Ottawa, Dublin, Vancouver, Montreal, Phoenix, Kopenhag, Aarhus, Manila, Suva, Chicago, Tel Aviv, Christchurch, Toronto, Odense, Aalborg, Melbourne, Perth, Brisbane ve Canberra da katılıyor.
Dünya Saati idari direktörü Andy Ridley, 29 Mart'ta 20.00'de başlayacak olan etkinliğin bir saat süreceğini, bu süre boyunca evdeki ışıklar, televizyonlar ve gereksiz elektrikli eşyaların kapatılacağını söyledi. Ridley, eylemin amacının dünyada küresel ısınmaya neden olan sera gazları artışına dikkat çekmek olduğunu aktardı.
Sydney'de geçtiğimiz yıl yapılan organizasyonda bir saat boyunca kapatılan elektrikler, kentte yüzde 10.2 oranında tasarruf sağlamıştı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.