Sırplar geçiş noktasını ateşe verdi

Sırplar geçiş noktasını ateşe verdi
Kosova'nın bağımsızlığının ardından tansiyon yükseldi.

Kosova'nın bağımsızlık ilanına karşı çıkan Sırplar, Kosova ve Birleşmiş Milletler polisinin kontrolünde olan sınır geçiş noktasını ateşe verdi.

Reuters ajansına bilgi veren görgü tanığı, maskeli bir grubun, Kosova ile Sırbistan arasındaki "1 Numaralı Kapı" olarak bilinen Jarince'deki iç geçiş noktasını yaktığını söyledi.

Kosova polisi, olayı doğrulayarak, yaralanan olmadığını açıkladı. Polis sözcüsü, Kosova polisi ile NATO liderliğindeki Kosova barış gücü KFOR'un durumu dikkatle izlediğini bildirdi.

Bu arada henüz doğrulanmamış bilgilere göre, "2 Numaralı Kapı" da ateşe verildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.