Afganistan'da patlama: En az 1 ölü

Afganistan'da patlama: En az 1 ölü
Afganistan'ın Kandahar kentinde bomba yüklü bir aracın patlatılması sonucu en az bir kişi hayatını kaybetti.

Patlamanın Kandahar polisini hedef aldığı belirtildi. Bomba yüklü aracın sebep olduğu patlamada en az üç kişinin de yaralandığı açıklandı.

Afganistan'da Pazartesi günü de Spin Boldak kentindeki patlamada iki kişi hayatını kaybetmiş, 35 kişi de yaralanmıştı.

Kandahar'da geçtiğimiz pazar günü gerçekleştirilen ve en az 100 kişinin hayatını kaybettiği intihar eylemi 2001 yılından beri ülkede gerçekleştirilen en büyük bombalama eylemi olduğu belirtiliyor.

(habervaktim - Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.