Irak'ta ölenlerin sayısı 15'e yükseldi

Irak'ta ölenlerin sayısı 15'e yükseldi
Bağdat'ın Ubeydi semtinde bir kamyondaki roketleri imha etmeye çalışırken meydana gelen patlama

Bağdat'ın Ubeydi semtinde bir kamyondaki roketleri imha etmeye çalışırken meydana gelen patlama sonucu ölen Iraklı güvenlik güçlerinin sayısı 15'e yükseldi.

Iraklı yetkililer, bölgedeki bir Amerikan üssüne havan ve Katyuşa roketi atılan Ubeydi semtinde ele geçen kamyondaki roketleri gece karanlığında imha etmek isterken, yanlış bir hareket sonucu meydana gelen patlamalarda yaralanan polis sayısının da 27 olduğunu belirttiler.

Yetkililer daha önce yaptıkları açıklamada, Ubeydi bölgesinde 8 roketi etkisiz hale getirmeye çalışan bomba imha ekibinin kontrolü kaybetmesi sonucu meydana gelen patlamada 8 polisin öldüğünü, 42 kişinin de yaralandığını bildirmişlerdi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.