3 Coni daha öldürüldü

3 Coni daha öldürüldü
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, yol kenarına yerleştirilen bombayla düzenlenen saldırıda 3 Amerikan askerinin öldüğü bildirildi.

ABD ordusu adına yapılan açıklamada, Amerikan askeri aracının dün gece Bağdat'ın kuzeybatı kesimininde yol kenarına yerleştirilen bombayla vurulduğu kaydedildi.

Irak'ta direnişçilere ve militanlara yönelik sıkı önlemler nedeniyle son aylarda saldırıların azaldığı yolundaki açıklamalara karşın, şubatın başından bu yana Amerikalı komutanlara göre 22 ABD askeri öldürüldü.

Irak'ta savaşının başladığı 2003'ten bu yana öldürülen Amerikan askeri sayısı da 3 bin 966'ya yükseldi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.